Sluta hoppas

Galet att man kan kissa så mycket på nätterna som jag gör, det är verkligen mellan 6-8 ggr jag är uppe mellan 21-07.00, extremt jobbigt är det. 
 
Igår så packade jag lite granna, och gjorde rent ovanpå köksluckorna. Henke blev inte så glad när jag berättade det :P Han tycket inte jag ska hålla på att klättra och städa sådant när jag är gravid..
Men som jag sa så är det tråkigt att inte kunna göra något samt att när bebis kommer vill jag fokusera på honom och inte massa städ, för jag har nog med ångest över det redan.
Mest rädd över att bebisen bestämmer sig att stanna i magen till den 25-26 då vi ska flytta för då vet jag inte hur vi ska göra med allt.. Jag får fly hemmet och så får Henke och de sköta allt, för jag tänker då inte göra ett smak, likaså om bebisen kommer påskhelgen.. Så han får gärna ta och komma till helgen eller början på nästa vecka.
Men nu känner jag mig säker på att jag kommer gå över för en gångs skull.. 
Och jag har bestämt mig samtidigt att jag tänker inte hoppas varje dag eller FÖRSÖKA känna efter att det är på g, utan ta dagen som det kommer.. Han kommer när han kommer.. 
 
38+3 idag och i denna vecka + dag kom Milian i, 10 dagar tidigare.. Kl 22.43 föddes han på kvällen. 
 
Barnen är på dagis. Dagen kommer inte bjuda på direkt något. världens tristaste väder ute.. Finns som sagt en del att packa, men jag har verkligen ingen lust.. 
Barnen brukar ge mig lite mer energi när de kommer hem så då kanske jag drar en damsugning iallafall.. :) 
En tvättmaskin i gång som snart ska hängas upp med. 
 
Imorn ska jag få kropps/ansikspeeling och soldusch på morgonen, ska bli skönt och något nytt att prova :) 
Ska skjutsa barnen till Marie så skulle hon ta dom till dagis så jag hinner dit i tid :) 
Vet inte ens vad man har på sig ? Bikini ? bara trosor ? lösa kläder ? :P 
 
Ska be Elise ta en bild på magen imorgon innan vi åker för att jämföra färg efter ;) 
 
Jag önskar er en fin dag iallafall :) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0