Städ städ städ

Dagen igår gick väldigt fort.. Farmor var här och jag hjälpte henne färga håret, sen var det barnmorskan, efteråt gick barnen och lekte med grannflickan medans jag väntade på en tjej som skulle köpa lite kläder. 
Sen tog jag och barnen en promenad och plockade tussilago :)
Sen var det dags att börja med maten, barnen lekte ute och sen var det matdags och efter var det varva ner innan sängen :) 
 
Natten sov jag inte alls bra, hade svårt med andningen när jag låg på sidan och visste inte hur jag skulle ligga, mycket på toan med.. Så när klockan ringde 07.00 imorse så var jag ruskigt trött.
Låg och gosade med barnen och sen gick vi upp åt frukost och gjorde oss klara för dagis. 
 
Jag har ändå ganska mycket energi och plockar och donar mest hela tiden.. Hur det nu är möjligt att det finns så mycket att göra då jag tycker jag inte gör annat.. 
Vill nästan känna att jag inte kan göra något pga förvärkar och tryck, men neej, jag känner ingenting som skulle tyda på att det snart ska dra igång, tycker alla känner av förvärkar och tryck.. Men inte här, det ända jag har är sammandragningar men de känns ju inte ett dugg mer än att magen blir stenhård.. 
Känns som om jag mer och mer kommer gå över tiden.. 
 
Jaja jag har bestämt att tvättkorgen ska vara tom idag, eller tills kvällen iallafall för så trött på att den alltid är full.. Och man får passa på när solen skiner för då kan man hänga ut kläderna :) 
 
Skulle skura förut med men får inte upp skurmedlet så får ta det imorgon. 
Inget att diska har jag heller, så sniffade lite på såpan ändå ;) 
 
Ska stryka och hänga undan tvätten och hänga upp det som ligger i maskin nu.. Inte allt för länge innan barnen ska hämtas hem igen.. Men kändes faktiskt skönt att få hämta hem dom tidigt igår :) 
 
Önskar er en fin dag.. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0