Vecka 38+1 idag

Eftersom jag inte hade tid att sitta vid datorn igår så får det bli en update på magen idag. 
Bilden är tagen igår vecka 38+0
 
Men jag mår väl sådär, jag börjar bli riktigt trött och jag går som en pingvin.. 
Men inga känningar på att det skulle vara på g, och det har jag ju inte haft med de andra heller dock..
Har extremt ont i blygbenet och däromkring, det har blivit värre, kanske för att han sjunkit mer ? 
Sover ruskigt dåligt nu på nätterna, kissar mer på nätterna än på dagarna, hinner knappt inte somna innan jag ska kissa igen.. Ryggen är inte att leka med och jag är så trött och grinig hela tiden känns det som.
Börjat tänka mycket på förlossningen med, och det är mer längtan en rädsla, vill bara få ut min kille och bli normal igen :) 
 
Men jag har satt datum att han måste komma innan den 17:e och gärna att allt går bra så vi kan fira påsk tillsammans med barnen :) Vorre super mys :) 
 
Känner mig mega enorm, och NU har tillomed omgivningen börjat säga att jag ser "stor" ut :P 
Så att den växer ändå så lite i slutet är för mig osannolikt för det känns som den är större och större för varje dag. 
 
Här kommer magbild som Elise såklart tog igår :) Min super fotograf :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0