Allt för mina barn

Inte sovit mycket inatt då det regna, åska och blixtra massor..
Klockan ringde 06.00 så då var det dags att ge sig upp..
Lämnade Levi och Milian hos deras farmor och skjutsa Elise då jag inte ville krångla ur och in ur bilen med Levi när det spöregna. Sen iväg och hämta Milian och skjutsa honom till dagis..
Sen hem till Marie, gav Levi mat och så drog jag efter och träna en timme. Hem, duscha, hämta Levi, hämta Elise och sen Milian..Phuuu, jobbigt :P Ganska slut på kvällarna och det känns knappt som man hinner med om dagarna allr som behövs.
 
Jaja skolan för Elise är lite så där.. 
Igår hade hon en bra dag förutom när jag skulle gå därifrån..
Men idag hade den inte varit så bra.. Min kloka lilla tjej vad jag älskar dig.. 
Hon sa imorse att hon ville ta med en extra morot till sin kompis ifall hon inte hade med sig någon frukt/grönsak till fruktstunden då hon inte hade det igår.. Så självklart fick hon ta med sig ett extra..
När jag hämtade Elise hade den kompisen inte varit där och hon hade inte haft någon att leka med så hon hade börjat gråta.. När fröken fråga varför sa hon att hon sakna mig, men det var mest att hon inte hade någon kompis sa hon..Mitt hjärta brast, min lilla älskling.. Försökte förklara att allt är nytt och att hon snart kommer ha massa kompisar och att hon inte ska vara rädd för att fråga om hon får vara med och leka. Men lättare sagt än gjort.
Tycker även fröknarna borde se och få med henne mer.. Men får ge det ett par gånger till annars får jag vara med en dag.. Det värsta är att se sitt barn ledsen.. Usch så ont de gör att höra..
Hon är världens mest godhjärtade person som finns...
 
Men det ordnar sig, gör allt för att mina barn ska må så bra som möjligt..Det är det minsta jag kan göra för dom.
 
Henke är å tränar, alla barnen sover, och jag drar nog också in mig till kojs nu...
 
Önskar er en god natts sömn :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0