Skol och dagisstart

Dagis och förskolestart som jag vill kalla det men kanske kalla fritis eller 0:an ?
 
För Elise var det bara en timme idag så jag och Levi var med.. Sen halv 9 skjutsa jag Milian och Elise hade blivit ledsen när jag inte var där men blev glad när jag kom och då lekte hon en stund innan det var dags att sluta 09.00..
Men hon tycker det värkar bra och jag hoppas det kommer gå bra.. Hon saknar Malin men vi får se hur det går.. Bara hon kommer in i det hela så ska det gå :) Lärarna/fröknarna värkar jätte bra :)
 
Milian hade kommit tillbaka som om han aldrig varit borta iallafall ;)
 
Varit och hälsa på syrran och lille W med :) Börjar bli så stor mosters prins :)
 
Har tvättat och dona lite..Är trött och känner mig sleten..
Träningsvärk i rygg och axlar från gårdagens pass samt rumpa och ben sen söndagens träningspass :P
Men idag känner jag för vila så det tänker jag ta med..
 
Hoppas ni mår bra i detta väder. Jag hade gärna hoppats på lite sensommardagar, men de kanske kommer, är inte riktigt redo för hösten än..
 
Önskar er en fortsatt fin dag :)
 
Bild från i lördags på vulkanmarken ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0