Alla hjärtans dag <3

 
 
Imorse när jag vaknade mådde jag bättre förutom att min rygg kändes hel paj, FYFAN aldrig haft så ont, kunde knappt inte gå, och visste inte vart jag skulle ta vägen... Det ända som hjälpt är att stå och sträcka sig, men hur länge orkar man det ? 
 
Barnen fick bestämma att vi skulle äta kina buffe idag så det blev det.. Men jag får knappt inte i mig något så för 70-80 kr eller var det kostar är det inte värt när man äter som ett litet barn :P Men jaja 
 
Idag var vi inne till örebro och provkörde bilmärket vi ska köpa..Dock inte just den men vi ville test köra så vi vet att vi gör rätt när vi väl ska köpa den andra bilen som ligger lite längre bort.. 
Och den kändes toppen så om drygt två veckor har vi en ny bil :) 
Barnen var hos farmor så länge.. 
När vi kom för att hämta dom vart Milian riktigt mammig och började gråta och sa att han älskade mig och att jag är hans hjärta och kramade mig så otroligt hårt.. Min lilla prins <3
 
Alla hjärtans dag idag, och helt ärligt firrar inte vi det här hemma :P Vi ger varandra uppskattning och visar sådant varje dag, behövs inte en speciell dag förde.. :) 
Men visst är det gulligt, barnen är ju lite insnöade på det, och bjöd mig på frukost imorse som de gjort iordning och så fick jag pärlplattor de gjort :) Gullungar.. :) 
 
Nu blire dusch, sen mys framför tv med barnen innan det är sängen för dom..
 
Ha en fortsatt fin kväll :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0