En lång dag

Imorse vaknade Milian vid 06.30 så var ju bara att gilla läget.. 
Börjat sova uselt om nätterna igen, mycket nu för jag ligger och tänker på allt för mycket..
Nu är det huset jag tänker på, och jag bävar mig inför nästa vecka..
Henke hade iallafall fått ett jätte fint sms av de som ev, ska hyra ut huset och det värmde, samtidigt som det fick mig att hoppas ännu mer på huset..
Men jag är inställd på att det inte blir något.. Tänker även på hur jag ska hantera det hela med att orka bo kvar här i kanske ett par år till.. Jag vill inte sätta mig i en lägenhet heller utan det är hus jag vill bo i.. 
Ja det är inte bara.. 
 
Skola nästan hela dagen idag, studiebesök och sen en massa som skulle vara inlämnat. 
Barnen började trotsa så fort jag klev innanför dörren på dagis.. Hade tänkt att vi skulle åka till Belinda efter men jag hade sådan huvudvärk när jag slutat skolan så vi åkte hem och barnens trots gjorde ju inte det hela bättre. 
De är hos granntjejen nu och leker och kommer när som och då äre göra kvällen och bums i säng.. 
 
I morgon har vi väl lite att se fram emot hoppas jag, men mer om det imorgon :)
 
Ha det gott.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0