En saknad mamma

Dagen igår blev väl inte riktigt som planerat :P 
 
Kl, 16.30 igår ringde en ledsen liten tjej och ville komma hem.. Så det var bara att sätta sig i bilen 1 timme klockan 17.00 och hämta hem barnen.. Efterlängtad var jag och kan säga att det var dom med :) 
Jag är glad att jag hämtade dom en dag tidigare.. Jag är riktigt besviken/ledsen på hur de haft det och det får mig till delade känslor att lämna dom där någon mer gång.. 
 
Så när vi kom hem strax efter 19.00 så lagade jag mat åt två hungriga barn som jag tror aldrig ätit så mycket någon gång.. Fick så ont i magen av att se dom så där hungriga.. Mina älsklingar..
 
Sen kom de i säng 21.00 och för första gången på super länge så sov Elise i sin säng till 04.00, hon var nog helt slut snuttan och strax därefter så kom Milian in i sängen med efter att jag sprungit in till honom 5 ggr.. 
Men det var mysigt att ha dom där.. Milian var pappa sugen och låg och kramade honom och Elise kramade mig så vaknade vi till vid ca 08.30.. Riktigt skönt..
 
Vi har varit ute och åkt pulka med eller barnen :) Behagligt ute nu så nu går det ju ann :) Älsk jobbar kväll så jag är själv med barnen. Nu kollar de bamse och då passa ja på att skriva här :) Blir ganska lugnt idag, tvätta lite, plocka och plugga.. 
 
Hoppas eran helg varit bra :) Önskar en fortsatt fin söndag.. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0