Glad tjej

Fick ett sms för en stund sen från kvinnan/tanten/tjejen vad man nu ska kalla henne :)
Gumman kanske, skämt i sido, men hon skrev och frågade om jag/vi ville ha bänken/byrån/sidobordet som står i köket..
Och vet ni, det roliga är att jag sa till Henke första gången vi hade varit där att, åh vad jag skulle vilja ha den där byrån som stod i köket den var så himla fin..
Och så skickar hon och frågar om vi vill ha den då dom inte får plats med den på nya stället..
Jag small av lite, och undrade om hon inte ville ha betalt för den.. Men nej vi fick den.. Alltså hur snäll :)
Så glad :)
Vi kom även överens igår att de skulle lämna kvar alla vettiga saker de inte vill ha med till nya stället så får vi göra vad vi vill med det.. Blev glad även då för de hade mycket fint..
En skobyrå eller vad de heter som de hade i hallen skulle de lämna kvar och det är ju perfekt när man har barn och vill gömma undan lite skor :)

Nu längtar jag ju ännu mer, om det ens är möjligt, kolla lite vad de lämnar kvar ;))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0