Homefront

Fullt upp hela dagen.. Barnen och vi klev upp vid 08.00 eller de klev upp lite tidigare och jag och älsk låg och snuffa på varandra en stund innan de härjade loss och hoppade loss på oss i sängen :P 
Dags för frukost och göra sig i ordning, Henke skjutsa barnen till deras farmor och sen var det dags och rensa här hemma.. 3 timmar senare var vi klara.. Phjuu, mycket sammandragningar har jag haft idag med.. 
 
Nu sitter vi och äter räksmörgås älsk har gjort, inga fel :) 
Snart kvällen för barnen. Så får jag se om det blir att se någon film..
 
Igår tittade jag på Homefront, och den var sjukt bra..Rekommenderar starkt.... 
Sådana filmer brukar inte vara något för mig men den var riktigt bra.. Så se den :) 
 
Önskar er en fortsatt bra kväll :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0