Huset

Nyss hemkommen från skolan, pest och pina att sitta på de där stolarna så länge..
Men nu äre bara plugg innan barnen ska hämtas.. 
 
En liten paus så där ibland.. Av någon anledning så har jag fått för mig att jag ska ha på mig fina kläder när jag åker hem ifrån bb :P Jag hoppas och tror att jag ska må så där snuskigt bra efter jag fått lillebror som jag mått med de andra två och då vill jag se fräsch ut när jag åker hem :P 
En långklänning är jag mest inne på, jag menar det kan ju vara en riktigt fin vårdag.. Eller snygg outfit bestående av mjukare byxor i finare stil som är mycket populärt nu, en t-shirt och kavaj över.. 
Försöker tänka löst med, det får inte sitta tight då magen inte är sitt vackra jag direkt efter och det ska vara smidigt att amma i :) Ja sådana här funderar kan man ju ha :P 
 
Efter jag hämtat barnen ska vi till karlskoga och hämta ut paket på lindex, och så blire handla då älsk tagit mitt kort så jag inte kunde handla innan så då hämtar vi även upp honom där. 
Sen blire väl hem och laga mat om vi inte köper något färdigt idag och sen äre kvällen. 
 
nkte iallafall bjuda på en bild på hur huset ser ut på utsidan :)
Kommer bli så bra så. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0