Inredning bebisrum

Eftersom bebisen inte kommer få något rum där vi bor nu så blir det att under tiden samla på sig lite inredning till vi flyttar till huset.. 
Det blir första gången jag kan inreda ett bebisrum.. Det kommer till en början vara mer lekrum en liten oas :) 
När vi fick Elise bodde vi i en 2:a sen när hon var runt 1 år så flyttade vi till en 3:a, jag var inte så mycket för barnrumsinredning då av någon konstig anledning :P 
Sen kom Milian och då delade de rum så blev inte att man gjorde iordning heller..
Barnen har nu varsitt rum, men de saker man kollar på nu som är så otroligt fina är de för stora för. 
Visst har jag fått lite känsla i deras rum, men de är otroligt små att de blir lätt stökiga och man får inte plats med mycket vilket även det kommer bli ändring på när vi flyttar..
Men nu, nu är jag som besatt av inredning till bebisen.. Saker jag kollat på i flera månader som är måste ha till bebisens rum.. Saker jag kommer önska och köpa själv lite pö om pö :) 
Men här är några favoriter :) Om det är något som även kommer få pryda rummet så är det mycket från kids consept och pumpkin, jag ÄLSKAR stjänor och ugglor :) 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0