Kontrakt skrivet

Dagen har rullat på som vanligt, och det är väl tur det..
Henke har varit ganska dålig idag och barnen har gått lös här hemma.. Herregud :P
Jag har städat och tvättat alla sängkläder och mer därtill men ändå är tvättkorgen typ full.. Jag tvättar en maskin per dag och ändå minskar den aldrig..Så det ska bli skönt med torktumlare i huset sen ;) 
Barnen har varit på kalas hos en kompis så mellan 14.30-16.30 var de där.. 
Jag och älsk åkte och skrev på kontrakt på huset, och jag hoppas dessa 3 månader FÖRHOPPNINGSVIS 2 månader går snabbt :)
Helt otroligt underbara är de som vi ska hyra utav med, man blir helt glad i kroppen av dom :) 
Vi har hunnit duscha och ätit kvällsmat och snart är det bädda rent sängarna och lägga barnen för att göra dom redo för ny vecka.. 
Blir nog en tidig kväll här med.
 
Hoppas eran helg varit bra..Önskar er en fortsatt bra söndag.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0