Körkort :)

Natten har varit hemsk, haft konstig känsla i magen och ont i kroppen. Något skit har jag fått...
Så inte sovit direkt något inatt.. Dagen har varit jobbig då hur jag än sitter eller ligger så har jag ont i kroppen, svårt att andas, ont i huvudet och allt känns hopplöst..
Inte nog med det så knövlade Milian så blev en del spring, tillslut orkade jag inte så han fick lägga sig hos oss, och han somnade inte direkt och låg och snurra och pratade, och det var varmt och trångt.. Jippi. 
 
Kan nu meddela att min bästa älskling iallafall har idag tagit sitt efterlängtade körkort.. 
Så stolt över honom :) Tog bara sisådär 11 år att fixa det men när han väl la ner all sin tid så tog det bara 3 månader :) Riktigt bra :) 
Var meningen att jag skulle åka ner och köpa present till honom men eftersom jag inte mår/mått bra så har jag inte orkat.. 
 
Han har varit ute och åkt lite själv med barnen, känns nervöst för mig att jag nu måste släppa kontrollen och låta han köra med.. Han känner precis som en själv gjorde när man tog körkortet, frihet, och det känns otroligt lättare för mig med att han också har körkort då allt inte behöver anpassas efter mig :) 
 
Barnen sover och Henke och en kompis skulle försöka bogsera bort en bil härifrån så vi får plats med nya bilen sen.. Min mormors bil som står här och den är total skrot, men de skulle försöka ställa den hos henne.. 
 
Ska ta och lägga mig och hoppas på en bättre natt och bättre dag imorgon då vi har lite inplanerat imorgon.
 
Ha det gott. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0