Lillemans låda/garderob börjar ta form

Efter skolan idag så åkte jag hem och hämta syster och lille W för lite shopping i stan.. 
Blev lite grann till lillebror.. Hittade dock inget till mina andra två små hemma..
Men hans låda börjar ta form, nu är den full och jag behöver någon mer stans att lägga hans kläder, för lite mer behöver inhandlas.. 
Letat byråer lite varstans men de är så himla dyra de man vill ha.. Så vi får se vad vi hittar på... 
Hade vi bott i huset innan så hade jag inte tvekat på en garderob men det får inte plats här.
 
Men detta var vad jag hittade idag, allt ifrån newbie förutom den vita stickade tröjan, den är från lindex, 3 plagg i stl 50 faktiskt som jag tänkte att han ska ha påväg hem ifrån BB. :) 
Resten är i stl 56/62.. Tog två bodys från Belinda som ser helt nya ut och ett par byxor i stl 50, och jag tror inte jag kommer köpa mer i stl 50.. För det som jag köpt i stl 56 kan man vika upp ärmarna på så det gör inget om det är lite stort.. Kanske snålt ? :P Nej men det skiljer inte mycket när man jämför stl 50 med 56.. 
Sen har jag funderat på om man behöver köpa några bodyn som är kortärmade ifall det är rena sommarvärmen ute när han kommer ?? April är en svår årstid, likaså kan han ju komma i början på maj, inte för jag tror det är så stor chans men :P Ändå kommer han runt när han är beräknad så, ja jag får ta mig en funderare, man kan ju handla även i efterhand, men skönt att ha lite påpackat hemma.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0