Lite vårkänslor

Solen är otroligt efterlängtad, och de första soldagarna som brukar komma innan våren är så otroligt upp piggande och fräscha.. 
Man mår bättre och får mer energi.. Nästan så man ville dra fram skinnjackan ;) 
Det jobbiga är bara, VAD ska man sätta på barnen.. Får tacka för overallerna jag köpte då de tål att man nästan badar i vatten så är det fodrade stövlar som gäller nu.. 
Men så härligt, nu vill jag ha vår, bebis, påsk :) 
 
Natten var iallafall väldigt bra. Barnen somnade vid 19.30, Milian vaknade en gång på hela natten, sover i Elises säng, kom sen in till oss 07.30 :) Två toabesök och inte direkt svårt att veta vilken ställning jag skulle ligga i för att ligga skönt.. Hallsbrännan var inte så farlig inatt heller.. :) Tummen upp på det :) 
 
Men nu är det att göra massa uppgifter innan barn ska hämtas sen...
Älsk börja sitt nya jobb idag, så blir intressant att höra vad han tyckte om första dagen när han kommer hem ikväll.. :) 
 
Önskar er en fin dag.. 
 
 
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0