Mycket bollar i luften

Åhh mina ögon sved imorse och huvudet dunkade.. Sov riktigt illa inatt och då var det inte ryggen som värkte mest denna gång utan dunkande huvud.. 
Jag gick upp innan barnen imorse, väkte dom runt 08.00 faktiskt. 
 
Har mest suttit och gjort uppgifterna i psykiatrin idag, ett stort kapitel så det kommer nog ta hela dagen imorgon med för att bli klar innan det ska lämnas in på onsdag. 
Imorn är jag hemma ifrån lektionen och pluggar istället, känner att jag inte hinner annars, sen har jag otroligt svårt att sitta på de hårda stolarna nu när magen är så stor i 2,5 timme.. 
Skönt med den utbildningen man har med att man kan bestämma lite hur man vill med.. 
 
Har haft otroligt jobbig foglossning med idag, kan kanske bero på att jag drog båda barnen i pulka igår samt gick upp och ner
 
 
några gånger för pulkabacken så idag har jag haft svårt för att gå.. 
 
Barnen sover sen ca 30 min sen.. Och jag ska ta och göra mig klar för kvällen jag med och lägga mig.. 
 
Ha det gott.. :) 
 
 


Kommentarer
Christine

Förstår att ni blir nöjda med ett dag jobb istället :) dock längre att åka men vad gör det :) vilken fin bild du la ut! Klaga får man göra hur mkt man vill. Är nog sån som person "klarar mig skälv" typ. Tror de är därför ja inte gnäller utåt så mkt. Stackars Richard som får höra allt gnäll istället men ja säger att det är hans fel ;)
Allt gick bra idag. Dock senare snitt än vi trodde men de är ju även ett "senaste" datum. Sticker bt iväg (mer) hade 140/85 igår vilket är lite högt för å vara ja men de ligger precis på godkänt nivå.eller om de sätter igång får vi akut snitt. Kram

2014-02-04 @ 07:17:04
URL: http://Kicki.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0