Saknar mina barn

Direkt igår när barnen åkte, fick jag en klump i magen och jag kände tomhet.. Jag började sakna dom direkt.
Hur klarar de som har barnen bara varannan vecka sig egentligen ?? Jag kan helt ärligt säga att jag vettotusan om jag hade gjort det.. Älsk sa likadant. Usch så tråkigt allt bli utan dom.. 
 
Natten sov jag ganska bra faktiskt iallafall, somnade strax innan 22.00, hade såklart ont i ryggen, men inatt lyckades jag få plats med mer kuddar som jag bunkrade upp med och sov då bättre, halv 9 vaknade jag till ordentligt och efter 09.00 var vi uppe.. 
 
Har skjutsat älsk till jobbet och sitter nu här i min ensamhet och funderar på vad jag ska göra av dagen.. 
Egentligen skulle jag ju njuta av detta, men jag kan inte, jag vill ha mina barn hemma, saknar dom så enormt mycket.. Elise saknade mig igår med men det gick över.. Har inte vågat ringa ifall hon blir ledsen igen, men tänkte ringa ikväll en sväng..Ska åka och hämta dom tidigt imorn har jag bestämt :P 
 
Får ta och virka lite, och sen kanske dags att ta ner julgardinerna :P Ja ni hör dom är inte nere än.. Dels för att jag inte orkat brytt mig och sen så har jag inga andra gardiner att sätta upp heller och då kommer det kännas så tomt. Men får nog ta och ta bort dom, riktigt trött på den röda färgen :P 
 
Men får önska er en underbar lördag..
 
En bild tagen för 2 år sen, så söta :P
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0