Skola hela dagen

Precis kommit hem ifrån skolan och tar mig en liten "rast" ;) Tacksam över att man kan göra det mesta på distans för att sitta bakom skolbänken är inget för mig.. 
 
Älsk var riktigt imponerad över nya jobbet igår och han känner att det kommer bli jätte bra och det gjorde mig glad.. :) Borstskämda blir de med, en ny telefon fick de beställa igår och såklart valde han senaste Iphone.. 
De betalar allt gällande telefonen, även samtal.. Lyxigt :) 
 
Men nu i två veckor kommer han vara hemma runt 18.00 eftersom vi bara har en bil än så länge, men skönt att han inte kommer hem senare iallafall..
 
Natten var så där. Milian vaknade några ggr inatt och jag drömde jätte konstiga drömmar..
När klockan ringde 07.00 imorse kände jag mig rätt dö i kroppen och ville inte gå upp. 
Men när man väl är uppe så piggnar man till rätt fort :) 
 
Hoppas denna vecka går fort, vill ha svar från husägarna och så vill jag ha helg då det känns som en evighet sen älsk var ledig.. Och i helgen blir det storstädning här hemma.. Garaget ska städas även och vi ska hyra släp och köra allt skit här hemma till återvinningen.. 
 
Önskar er en fin dag.. 
 
 
 


Kommentarer
Christine

När ska ni få svar om huset? :) ligger det i Degerfors?

Om du kommer på hur man ska tackla en sån person och om du kommer på vad man ska säga.. berätta gärna för mig :)

2014-02-19 @ 00:04:05
URL: http://Kicki.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0