Snart tar vi helg

Blev sängen tidigt igår vilket resulterade i att jag var pigg strax innan 07.00.. MEN jag låg ändå och nuffa på Elise en stund innan hon begav sig upp och jag låg kvar en litta stund till :) 
Milian vaknade och satte sig och kollade tv.
Sen var det frukost och göra sig klara för dagis.. Och vilket väder.. Det här är väl det värsta, slask upp till knäna. 
Har nu skickat efter skalkläder till barnen så får jag köra lager på lager när de kommer, för fodrade regnställ värkar ju vara slut överallt i barnen stl. Himla trist.. Som tur är så håller overallerna otroligt bra i riktigt blött väder, men de blir tunga.. Elise är väldigt frösen av sig så overallen funkar ju bra.. Milian säger inte mycket :P 
 
Har gjort klart nästa veckas studieenhet i psykiatrin så slipper jag tänka på den iallafall.. Nästa vecka börjar jag en till kurs så då blire lägga i en högre växel så man är klar med allt till sista mars. 
 
Ska hämta barnen snart tänkte jag så ska vi handla lite fredagsmys och mat.. Tänkte överraska älskling med god mat tills han kommer hem efter jobbet. Tänkte körapå efterrätt med men hittar inget som direkt faller en i smak, mousse, brulee, och sådant är inget för mig. Kladdkaka men nej det får nog räcka med godis :P 
 
Skönt med helg, vi ska om vi orkar imorgon hyra släp och tömma allt skräp vi har här hemma.. Annars blir det nog en lugn helg.. Henke kommer nog vara rätt slut som jobbar morgon 7 dagar i sträck, så vi tar helgen som den kommer känner jag. 
 
 
Önskar er en mysig fredag iallafall.. 
 
 
Bild på magen tagen idag, och den ser verkligen mini ut, men så är inte fallet :P 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0