Söndag 16/2

Ja det var den helgen.. Tror dock det varit den segaste på länge.. Ska bli otroligt skönt att älsk inte kommer jobba mer helger framöver, utan att detta var sista, även om jag har lite delad mening där.. 
Kan ju vara skönt någon gång ibland att han är ledig på vardagar då det är lättare att hitta på något med barnen då tycker jag.. Men som han sa så kan han ta ledig någon gång ibland på veckorna så det får jag väl lita på ;) 
 
Helgen har inte bjudit på något skoj direkt, utan varit lugn, igår fick älsk ha bilen till jobbet så barnen och vi var hemma och pysslade, så lekte de även med granntjejen.
 
Kollade på en riktigt bra film igår med, Prisoners, rekommenderar den starkt, lång var den men det märktes inte.. En film som känns i magen och hjärtat speciellt för oss som har barn tror jag..
Två barn som blir kidnappade och föräldrarna gör allt i sin makt för att hitta barnen.. Se den :) 
 
Inatt så provade vi med att Milian skulle sova i Elises säng istället för att se hur han sover i den, dels är den större och sen är den mjukare. 
Och han somnade väldigt snabbt igår strax innan 20.00 vaknade två ggr inatt då han var törstig, så sprang in och gav vatten, men kunde utan problem gå ut och så sov han vidare till 07.40 :) 
Han tyckte den var mycket skönare så det får bli en liknande till honom snart, men han får låna Elises så länge för hon sover ändå inte i den så får hon sova hos oss så länge. 
 
Går in i vecka 31+0 idag med :) Bild kommer senare :) 
 
Och så blev jag klar med filten igår i mormorsrutor :) Riktigt nöjd :) Så bild på den, newbie overall vi ska ha med till bb, dock tror jag nu att den kommer vara för stor, men man kan kanske vika upp ärmarna/bena ? ;) 
Sen vagnlakan jag beställde från en tjej som kommit, jag ÄLSKAR ugglor :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0