Sötaste presenten

Detta skulle kunna bli ett skit trist inlägg.. Men visa saker ska man inte dela med sig av, kanske även om det är ruskigt skönt att skriva av sig..
Men kan säga att det har funnits bättre dagar även om det känns som om det var allt för länge sen jag mådde bra psykiskt en längre tid.. Jag känner lite för att ge upp.. Funderar starkt på om det är graviditetsdepression jag åkt på ?? Har alltid mått bra med de andra två när jag varit gravid, men nu känner jag bara att allt är pest, och pina.. Känner inte igen mig själv och barnen har fått stå ut med så mycket.. :( 
 
Men något som fick hela jag att le idag var denna fina present Elise har jobbat med på dagis till bebisen i magen..:)
Man såg hur stolt hon var över det hon gjort..Och hon såg hur stolt jag blev..
Hon sa: Nu mamma behöver du inte köpa någon kudde till bebisen och kan spara de pengarna.
Sen sa hon även.. Jag ser vad glad och stolt du blev över kudden, jag älskar att göra och se dig glad.. :) Goungen, du gör mig så stolt och glad..<3
Helt gudomligt fin :)
 
 
Hoppas eran dag varit bra iallafall :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0