Tack för inatt

Min sömn för igår började vid 21.00 då orkade jag inte vara vaken mer..
23.00 kommer Elise in till mig.. Så säger hon: Vet du vad mamma, nu ska vi mysa :)
Så tar hon sina gulliga armar och håller om mig och drar sig tätt intill mig.. Snutta :)
 
Stunden efter vaknar Milian, min tanke nej nu börjas det..
Så gick in, han sa, jag älskar dig mamma, jag kramade och pussade honom och gick sen och la mig i min säng igen. 
Sen sov han otroligt nog ända till 08.00 imorse :D Wihooo.. 
När hände det sist ? 
Jaja det hade jag ju kunnat tacka för, men BARA för att han inte ropade på mig för en gångs skull så var det toabesök för min del inatt ett antal gånger.. Jag lovar att jag var uppe sju ggr inatt och kissade, fattar ni SJU gånger, galet.. Så tack för det liksom.. 
 
Men nu i tre nätter har inte ryggen krånglat för mig iallafall så jag har sovit rätt okej :) Skönt. 
Får se hur denna natt blir :) 
 
Jag har nästan gjort klart nästa veckas uppgift till psykiatrin, och det känns skönt.. 
Fick ta en liten paus nu för ögonen svider av att läsa boken :P 
Blir massa fredagsmys med mina små godingar sen ikväll, och så får vi se vad helgen bjuder på..
Ev. bio imorgon men såg att de var dåligt med platser kvar, så ska vi kolla på hus imorn vi kanske ska hyra, för jag vill härifrån eller vi vill härifrån, så vi hoppas det ger oss det vi vill ha :) 
 
Önskar er en fin fredag.. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0