Upp å ner

Vad vädret gör mycket med humöret.. 
Igår var jag på strålande humör och allt kändes så bra men idag så fort jag vaknade kände jag i hela kroppen att denna dag kommer jag vara på ett sämre humör.. 
 
Jag är så trött fast jag sovit okej inatt, Milian sov hela natten i Elises säng utan att vakna en ända gång och kom sen själv in till mig 07.30.. 
 
Drömde en sån jobbig dröm inatt och den har väl satt sina spår idag.. Sjukt jobbigt när en dröm kan göra en sån inverkan på en att man kan vara sur för det sen en hel dag.. 
Skyller på Henkes nya Iphone.. 
 
Jag har ingen lust alls för plugg utan mest bara legat i soffan sen jag lämnade barnen för jag känner mig död i kroppen.. Så det får vara så idag.. Jag ligger bra till ändå så en dag gör varken mer eller mindre skada.. 
 
Igår hämtade jag ut kläderna jag skickat efter till barnen.. Och jag är mycket nöjd, skalkläder från lindex och barnen var med mycket nöjda.. Så de får räcka, man kan inte ha ett plagg av varje grej, det blir för dyrt utan man får kolla det som de har mest behov av och som man ändå kan variera underlaget på :) 
 
Köpte även lite grann till bebisen, men sådant som han inte kommer kunna ha första månaden.. Sjuka är att jag har verkligen ställt in mig på att få en unge på typ 4 kg och som kommer vara typ 52-53 cm lång så jag har inte köpt ett ända plagg i stl 50.. Men måste nog ändå göra det.. Lite ska jag få av Belinda i stl 50 så kanske ändå kan skippa just stl 50.. Något vill jag väl köpa som han ska ha från bb hem, första plagget brukar alltid vara speciellt :) 
 
Ne ni, ska nog ta en liten lur innan barnen ska hämtas hem.. 
Önskar er en fortsatt fin dag och bjuder på inköpet av det jag köpte igår :) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0