Vaken natt

Inatt kunde jag verkligen inte sova, låg och vred och vände, tänkte, halsbränna, kissnödig.. 
Så mina ögon svider gott nu kan jag säga. 
 
Idag blir det lugnt, läsa i psykiatri boken och se om det är några uppgifter jag kan göra.. 
Ska tvätta, som vanligt.. 
 
En rolig grej, när jag väntade Elise så ÄLSKADE jag lukten av grön yes diskmedel.. Den lukta så otroligt gott att jag mer än gärna diskade och luktade :P 
Likadant nu, jag diskar mycket för hand nu fast vi har diskmaskin bara för att få känna lukten av Yes :P 
Sjukt.. Hade det gått att dricka hade jag säkert gjort det.. Igår kväll tog jag med flaskan in till soffan och sniffade en liten stund, Henke tycker jag är knäpp, haha.. 
Kliar lite i fingrarna redan nu efter att få gå ut och lukta.. Kanske dags ;) 
 
Annars blir det lugnt, som sagt trött som bara den, denna vecka kommer nog gå ganska långsamt, börjar en till kurs på torsdag med..
Skulle hämta nya bilen till helgen, men det får bli helgen efter eller någon dag efter Henke slutat jobbet då de inte var vinterdäck med till bilen och de skulle beställa nya som det var leverans tid på.. 
Sen så ska jag till barnmorskan och Elise ska till bvc och få spruta och på vanlig kontroll.. 
 
Skickade efter lite bebiskläder igår, kommer inlägg senare :) 
Önskar er en fin dag så länge :) 
 
Sommar <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0