Välkommen vecka 30+0

69 dagar kvar tills beräknad födsel, känns galet skönt snart bara 2 månader kvar.. 
Vad ska man säga, känner mig som väldens klumpeduns :P 
Magen känns jätte stor... 
Annars mår jag rätt okej fysiskt, har sovit lite bättre nu senaste dagarna.. Ryggen har inte värkt lika mycket, dock är halsbrännan inte att leka med.. Och försöker att tänka på vad jag äter och dricker för att den inte ska bli värre. 
Än så länge så störs jag inte av bebisen, han är väldigt snäll emot mig, han ligger mest och rör sig och trycker, mycket hicka har han med.. Men läser många som är i samma vecka som mig som får ont av att sina bebisars kikar en del, men nejda inte jag :) Och sover gör han på natten med.. Eller de gånger jag ligger vaken länge så sover han iallafall och jag märker inte av honom :) 
Mycket sammandragningar har jag fått med och det trycker en del neråt, så ska ringa barnmorskan imorgon och höra så det är okej bara.. Det har inte tryck neråt tidigare men det är nog ingen fara... 
Men jag växer och gror och bebisen mår nog super bra i magen :) 
 
Här har ni bild 10 veckors skillnad :)
 
Vecka 20+0
 
Vecka 30+0
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0