Vecka 31+0

Ja då är vi inne i vecka 31+0 
 
Jag är inne i en väldi svaka just nu.. Mina hormoner är inte alls att leka med.. Det är väl det värsta..
Sen att jag har svårt med sittställning då jag får svårt att andas pga magen börjar bli stor.. 
Ryggvärken kommer och går men halsbrännan den består ;) Har iallafall märkt att lite kall vaniljyoughurt får det att lugna sig lite när det är som värst.. 
Men jag hoppas verkligen inte att bebisen vill stanna längre än till 19 april utan att han kommer tidigare som med de andra.. 
Han lever rövare iallafall :) Henke tycker det är riktigt kul att känna när bebisen trycker ut sina fötter eller händer.. 
Häftigt att man faktiskt kan trycka ner fingrarna och känna bebisens kroppsdelar fast det är så mycket emellan :) 
 
Men Inte så mycket mera att skriva..
Här är magen iallafall vecka 31+0 :) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0