Vecka 32+0

55 dagar kvar till bf spännande, kommer du innan eller efter eller kanske på din bf dag.. 
 
Annars rullar det på, magen börjar bli lite i vägen, går som en pigvin ibland känns det som..
Mycket sammandragningar och halsbrännan har blivit värre.. Svårt med andningen när jag sitter, har börjat tappa matlusten lite, vet inte om det är för att magen trycker emot magsäcken som man inte känner lika mycket hunger, och får inte i mig så mycket heller.. 
Annars rullar det på sakta men säkert.. :) Han får gärna komma om 6 veckor :) Men inte tidigare för jag måste hinna klart med skolan först ;) 
 
Här är magen, såklart är det Elise mäster fotografen som tagit bilden :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0