FÖR varmt

Nej detta är olidligt till tusen..Jag älskar sommaren, men det måste ha med amningen att göra för jag brukar inte vara så här varm och svettas mycket.. Det rinner lika mycket av mig som en smältande isbit.
Och det är inte bara att dra med tre små barn till en strand och doppa sig heller eller hänga på stranden en hel dag, för knappt skuggan svalkar.. Sen har jag ingen lust att visa upp min härliga kropp just nu heller ;)  Levi är så varm och lite smått gnällig med, vad ska man göra liksom ? Våran övervåning är som en bastu..
Ska bli väldans skönt när Henke gör sin sista dag på fredag för semester sen.. 
 
Inatt sov jag nästan inget för det varm så äckligt varmt.. En ac skulle ju inte sitta fel.. 
 
Annars idag har barnen haft kompis här.. Vi hängde en timme i lekparken, blåste lite där så det var ganska skönt i skuggan där.. Levi somnade på filten där.. Gubben min..
 
Sen när Elsa åkte hem så började jag med maten.. Nu har vi börjat utesluta jag och Henke så mycket kolhydrater som möjligt. Så får se om det händer något, har även börjat med plankan lite smått nu med.. 
Men har sådant godis sug hela tiden att jag blir galen.. Så extremt jobbigt..Men bara stå ut.. 
 
De stora barnen sover och Levi ligger bredvid mig, går knappt inte hålla i honom heller innan vi båda blir svettiga.
Henke är och tränar.. Han cyklar, passa ju bra precis nu när det börja regna med :P 
 
Men men, ska ta Levi och sätta mig på balkongen en stund, för tror luften blir lite bättre nu när det regnar med.. 
 
Önskar er en fortsatt fin kväll.. 
 
Igår när vi var i gottebol. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0