Nu är jag igång

I söndags gjorde jag träningspremiär.. Gymma 1 timme köre ben och rumpa och sen zumba 1 timme på kvällen.
Det jobbiga är bara maten, jag är inte alls motiverad till att äta rätt.. Men jag försöker.. 
 
Igår sov barnen hos Marie, så vi fick pengar till att gå ut och äta på strandkanten och då blev det ju lite fusk..
Tog en club sandwich.. Var jätte gott.. Sen myste vi i sängen framför film..
Skönt att bara dela säng med Levi och Henke och ingen Elise :P 
 
Idag blev det gym igen, körde även ben och rumpa idag med.. Tänkte träna 5 dagar i veckan där två dagar är ben och rumpa då jag är mest missnöjd med dom.. 
När jag väl börjar tänka ännu mer på maten så kommer magen försvinna fort, där har JAG lättast för att få bort fettet. Både positivt och negativt :P 
 
Blir sängen tidigt idag, är grymt grinig och har ont i huvudet för allt jag tänkte på är godis :P Haha så dålig jag är..
Men det bli nästan så när jag VET att jag inte får äta det.. 
 
Blir en kantarell smörgås sen iallafall, då jag och älsk leta det igår efter vi hade varit och ätit. 
 
Imorn villodag sen kör jag träning torsdag fredag och lördag :) 
 
Önskar er en fin dag :)
Här var jag okej med kroppen även om jag hade en bit kvar.
Men inga fler barn här inte så nu kan jag satsa gärnet :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0