Sol

Helgen är nästan redan slut.. 
 
Igår så var vi hos barnens farmor och hälsa på en sväng sen åkte vi till gotebol så barnen fick "bada" lite..
Mina barn är badkrukor och badar inte om det inte är ganska varmt :P Men lite gick de i eftersom det är långgrunt. Men det blåste väldigt mycket vilket var trist.. Levi njöt iallafall av allt som hängde runtomkring :P 
 
Sen vid 17.00 åkte vi hem och tog med pizza hem.. Duschade barnen och sen myste vi framför tv:n.. 
 
Nu tar jag det lungt, tänkte sätta mig i solen en stund medans Levi sover och barnen och Henke är hos Marie.. 
Barnen ska till Elsa sen och vi tänkte åka och storhandla inför våran "nyttigare" liv nu :P
 
Henke tränade för första gången på gym idag, ställde klockan på 06.30 och åkte å tränade :P 
Så får se hur länge det håller i sig :P Nej men nu jävlar rent ut sagt ska det bli ordning.. 
Som sagt tar det tid att få rutin på det hela och det är svårare med små barn men man får göra så gott man kan och ändra lite i taget så ska det allt gå :) 
 
Önskar er en fin dag, får vi passa på att njuta av solen :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0