Svettigt

Idag stod det armar och axlar på träningslistan.. 
Så iväg och körde 40 minuter varav 20 minuter på crosstrainer.. 
Men jag är extremt svag i mina handleder vilket gör att de viker sig fast jag vill bära mer. Har en knöl i vänster handled som gör att jag inte kan använda den på samma sätt.. Kommer inte ihåg vad den heter.. Men när jag slutat ammat så ska jag iväg och ta bort den, för kan inte göra armhävningar eller något som kräver styrka eller böjning.
Sen är det svårt att hitta rätt teknik så man tar i rätt muskel.. Ne ben och rumpa är mycket roligare :) 
 
Barnen är hos Elsa, och vi ska på 3 månaders kontroll med Levi snart.. Få spruta med. :( 
Hoppas han klarar sig lindrigt undan..
 
Önskar er en fin dag :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0