Varmt.

Skulle döda för en ac här hemma.. Vart kan man köpa ac som man bara kan ställa i ett rum om man vill ??
Igår hade vi 32 grader i vårat sovrum 23.00, ja ni hör.. Det är en bastu här hemma..
 
Idag har dagen gått fort.. Barnen skjutsa jag till Elsa efter maten och jag åke till Belinda då de har det svalt och skönt, så spendera dagen där..
 
Hämta barnen vid 17.00 och så åkte vi till Belinda en stund igen..
Sen hem och ordna för kvällen,, De har legat i sängen sen innan 20.00 men de har extremt svårt att sova i denna värme, stackars barn..Levi sover och har inga problem, tur de :P
 
Imorn tar jag barnen och spenderar hos farmor för att bada i poolen deras.. Bada i den igår och då var det 26 grader, alldeles perfekt..
 
Önskar en varm skön kväll ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0