Tapetsering

Precis när man hyffsat kommit iordning så ska det tapetseras här hemma och då blir det ännu mer kaos.
 
Lite jobbigt med mycket grejer och liten plats och de ska tapetsera.. Men jag låter grejerna få stå eller det stora. För har ingenstans att göra av ex. soffan eller sängen så länge de håller på.
Imorn ska de slippa och slänga upp tapeter så jag hoppas de täcker över möblerna..
Med tre barn har jag ingen lust att sen komma hem och börja stor städa.
 
Men jag trivs så himla bra, galet bra. Och ni ska få se bilder när allt är iordning också :)
 
Veckan har varit så där.. Levi krånglar fruktansvärt på nätterna och jag har inte sovit ordentlig på flera dagar..
Jag är grinig och ledsen och det känns som om min ork håller på att ta slut..
Ingen förstår att jag verkligen är helt slut, vilket kanske inte är så konstig då jag hela tiden donar ändå, men det känns som min plikt annars faller allt ännu mer.. Jag är trött sleten och känner inte igen mig själv, jag har blivit den mamman jag lovade att aldrig bli, sluta bry mig om mig själv.
 
Barnen har tappat sina öron och hör inte alls på mig längre och jag vet inte vad jag ska göra ?
Elise har blivit värre än värst och tror allt är farligt helt plötsligt. Eller det började efter hon började skolan.
Men nu är det ännu värre.
Kan vara frågor som, är det farligt att jag pussar på din arm ?
Är det farligt att jag nudda Levis strumpa ?
Sen om jag säger nej då säger hon lova ? jaa säger jag så säger hon lovar du mamma ? Jaaa.
Så där håller det på HELA dagarna. Jag ljuger inte att det är en fråga om allt hela tiden.. Och det är så tröttsamt då det är så varje dag samma fråga..
Tur jag älskar dom så fruktansvärt mycket annars vet man aldrig vad jag gjort.
 
Ne ni mina vänner, ska ta och lägga mig nu...
Önskar er det bästa..
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0