Göteborg = trött

I fredags åkte vi till Göteborg.. Vid 09.00 startade resan och Levi sov hela vägen och barnen lyssna på musik, kolla film och hade det gött..
Kom fram vid halv 1 och checkade in på Gothia Towers..
Mötte upp Henkes bror som bor i Göteborg och gick och fikade innan Liseberg öppna 15.00..
Sen ca 16.00 så kom Marie,Juha och Filip.. Köerna var 0-15 min var kanon väder så det kunde ju inte varit bättre..
Det sämsta var bara att tiden gick för snabbt och att det var öppet så kort tid..
Henke lura upp mig i Helix, försökte intala honom att jag blir så lätt åksjuk, men han trodde mig inte för fem öre.
Längst fram sitter vi för premiär av Helix för min del.. Efteråt kunde jag knappt inte gå, fyfaaaan rent ut sagt vad illa jag mådde.. Den var grym, hade jag inte haft så lätt för att bli åksjuk så hade jag åkt igen.
Men 2 timmar senare så var det balder och kanonen man åkte, men kanonen tog knäcken på mig. Fattar inte ens varför jag åkte när jag visste att jag viste att jag skulle må illa efter.. Haha men vad gör man inte för sin älskling..
Kunde inte spy fast jag ville.. Men åhh vad illa jag mådde..
Sängen på hotellet gunga hela natten :P
 
Jaja det var en bra dag i alla fall.. Elise åkte Lisebergsbanan för första gången, och har aldrig hört någon skratta så mycket under hela resan, hon tyckte den var så grymt mäktig.. Hon åkte säkert den 4 ggr :P
Så modig :P
 
Lördagen bestod även av att vi va på Liseberg.. Det var dock äckligt mycket folk vilket gjorde en bara grinig.
Usch köerna var på 1,5 timme.. Nej det var inte kul.. Så vi han inte åka så mycket även om vi var där vid 11.00.
Åkte hem vid 20.30.
 
Träffade även en tjej som följt mig sen jag väntade Elise för 6 år sen.. Då jag även hade bilddagboken.. Hur sjukt :P
Underbara Lisa :) Så sjukt att vi pratat så mycket och följt varandra så länge och så vips så träffas vi på Liseberg av alla ställen.. Ja det var riktigt kul och en av de största höjdpunkterna på resan.. :)
 
En fin sovmorgon fick vi imorse till 09.30 med.. Nu är Henke och alla barnen hos Marie en sväng, de kommer väl snart. Så fick lite egen tid.. Legat och vila då jag känner mig så seg och trött.. En snabbis här..
 
Inga bilder dock då jag fortfarande väntar på laddaren till min dator där jag har allt.. :(
 
Jaja jag önskar er en riktigt fortsatt fin dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0