Höst

Nu var det länge sen jag skrev.. Men eftersom min dator inte funkat så har det inte blivit att man suttit vid datorn även när man haft tid.. 
 
Hösten har kommit och den mörka tiden kommer, jag är en person som blir väldigt deppig på hösten.. 
Tappar ork till allt nästin till.. 
Träna har jag knappt gjort på 2 veckor heller, men det har heller knappt inte funnits tid till det heller..
För när älsk kommer hem då äre mat och sängen för barnen ungefär och Henke ska iväg och träna och innan vi är  klara om jag skulle å träna hinner klockan slå 22-23.00 och det orkar jag inte när jag ska vakna några gånger på natten för att mata lillen samt gå upp tidigt för att få iväg barnen..
Jag har lovat mig själv att inte skämmas över min kropp nästa sommar, men jag vet att när jag väl tar tag i mig själv så går det rätt fort.. Jag har inte massa att gå ner.. Har tänkt frysa mitt kort till januari för jag vet att jag inte kommer orka just nu.. Det är för mycket i mitt huvud och snart ska vi flytta också.. 
 
Annars, ja Levi har ju hunnit bli 5 hela månader.. Min lilla bebis som längre inte känns så liten..
Snart 8 kg och 64 lång.. 
 
Igår satt ja och rensa ur alla hans kläder som han växt ur, och denna gång känns det extra jobbigt.. 
Förut har jag aldrig haft problem med att göra mig av med de direkt.. Men nu känns det extra jobbigt.. 
En kartong är fylld med hans små bebis kläder.. Vet inte om jag ska spara eller göra mig av med det ? 
Hans kläder han hade hem från bb ska jag iallafall ha kvar.. Men får suga på det andra :) 
 
Elise hade skolfotografering i torsdags och jag är så nöjd.. Som alltid.. Min stora tjej ser inte alls så liten ut längre.. Älskade barn <3
 
Ska snart väcka Levi för att klä på honom och hämta hem Elise och Milian.. 
 
Önskar en en fin dag..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0