Ny vecka

Helgen går lika fort som vanligt..
Varit en del städning och plockning här hemma i helgen..
Barnen var hos en kompis igår ett par timmar med.
 
Veckan består av dagis och skola för Elise och Milian..
De har blivit lite förkylda men jag hoppas det inte blir mer en så.
Henke har tagit ut pappaledigt torsdag fredag så Milian är hemma torsdag i alla fall.
Sen på fredag åker vi till Göteborg för att sova över och gå på Liseberg med barnens farmor och låtsasfarfar, och barnens två farbröder.. Ska bli kul.. Vädret ser riktigt lovande ut så bara hoppas på att det inte kommer vara så mycket folk.. :)
Så denna vecka kommer nog gå fort :)
 
Levi sover, och jag har plockat undan tvätt, kollar över vad barnen behöver inför höst/vinter. Mycket redan inhandlat och påväg hem.. Tackar för nätshopping, smidigt det är..
 
Men att höst och vinter alltid ska vara så dyrt, å andra sidan så blir det väl lite vad man gör de till :P
Fast allt nytt kostar och så när de oftast bara kan ha det en säsong också. Overallerna kommer de dock kunna ha denna säsong med som tur är :)
Men förhoppningsvis kommer Levi kunna ärva kanske en del utav Milian, skor slänger jag alltid, tycker inte man ska ärva skor då alla går olika men kläder går ju alltid :)
 
Annars bjuder dagen på lugnet, ska och träna sen men annars blir det bara lek och bus med mina älsklingar när jag hämtat hem dom sen...
 
Önskar er en fin dag.. :)
 


Kommentarer
Christine

Jag hade sån där fot sack till Kevins sittvagn, då va ju han året. Blir det inte trångt med åkpåse? Tar ju plats i vagnen tänkte ja på ;)

2014-09-04 @ 07:15:54
URL: http://Kicki.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0